Már csak pár napig használhatja a Facebook régi felületét
Márciusban kezdte el tesztelni új felületét a Facebook, amit akkor még csak felajánlott a felhasználóknak kipróbálásra. Nyár elején aztán már kéretlenül is átállt a kinézet az újra, de egyelőre még megadja a lehetőséget, hogy visszakapcsoljuk a régit.
Érezhető, hogy a Facebook kaméleonléptekben vezeti be az új dizájnt. Lassan egy éve tökéletesítgetik felhasználói visszajelzések alapján és elég időt hagytak azoknak is, akiknek szokniuk kell az újdonságokat.
De hát egyszer minden jó véget ér. Akik eddig homokba dugták a fejüket és úgy csináltak, mintha nem is lenne új kinézet, azokat a napokban egy üzenet fogadta, melyben a Facebook közli, hogy ketyeg az óra.
A jobb felső sarokban lenyíló fiók beállításoknál található „Váltás a klasszikus Facebookra” gomb alatt is olvasható, hogy ez a felület szeptembertől nem lesz elérhető.

Az új dizájn egyébként nem pont azokat a reakciókat váltotta ki, amit a tervezők reméltek. Hiába törekedtek rá, hogy átláthatóbb és kezelhetőbb legyen, rengeteg felhasználó épp arra panaszkodik, hogy képtelenség kiigazodni az új platformon.
Bevallom, elsőre nekem sem volt szimpi az új kinézet, ellenben az idő előrehaladtával sem lett az. Azt a közfelháborodást viszont túlzásnak érzem, amit okozott.
Megváltozik igazából bármi is az életünkben ettől? Emlékszik még bárki is a Facebook kettővel, ne adj’ Isten hárommal ezelőtti kinézetére?

Én már nem igazán emlékszem, arra viszont igen, hogy minden alkalommal ki voltunk akadva, hogy az új mennyivel trébb, mint a régi, de a kiakadás nagyjából egy hónapig tartott, aztán szépen ment minden tovább.
Már csak pár napunk van elbúcsúzni a klasszikus kinézettől, úgyhogy azt ajánlom, most mindenki Facebookozzon annyit, amennyit csak tud. Közben meg szavazzon is egyet nálunk:
Szavazás: Bejön a Facebook új kinézete?